سرخط خبرها

شکست دوباره مشهدی‌ها در لیگ برتر بسکتبال| شرایط ویژه آویژه!

  • کد خبر: ۸۶۱۱۹
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
شکست دوباره مشهدی‌ها در لیگ برتر بسکتبال| شرایط ویژه آویژه!
نماینده مشهد دومین شکست پیاپی در لیگ برتر بسکتبال را مقابل مهرام تجربه کرد.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته سوم و چهارم لیگ برتر بسکتبال در گروه «ب» این هفته پیگیری شد و نماینده مشهد در ۲ دیدار سخت، ۲ شکست تلخ را در کارنامه خود ثبت کرد. تیم بسکتبال آویژه‌صنعت پارسا مشهد که در یکی‌دو سال اخیر با نمایش خوبش در لیگ برتر جامعه بسکتبال خراسان را متوقع کرده است، امسال شروع خوبی در این مسابقات نداشته و از ۳ بازی که تا‌به‌اینجای فصل برگزار کرده، یک پیروزی خفیف و ۲ شکست سنگین داشته است؛ شکست غیرقابل‌پیش‌بینی و دور‌از‌ذهن برابر تیمی با یکی‌دو جین بازیکن سرباز و البته یک باخت قابل پیش‌بینی مقابل مهرام، یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی. البته شکست دوم پارسا از‌آن‌جهت تلخ بود که از شاگردان نبوژا کنزوویچ انتظار می‌رفت نمایش نزدیک‌تری داشته باشند.

کوارتر دوم، کوارتر تلخ

نماینده مشهد دیروز مقابل مهرام تهران شروع خوبی داشت و حتی با‌وجود شکست ۱۶ بر‌۱۴ در کوارتر اول نشان داد که توانایی غلبه بر حریف مدعی خود را دارد. شاگردان نبوژا در کوارتر‌های سوم و چهارم هم نمایش خوبی داشتند. آن‌ها در کوارتر سوم هم فقط با ۲‌اختلاف بازنده بودند و حتی در کوارتر آخر به خود آمده و ۱۴‌بر‌۱۱ برنده بازی شدند. اما اساس کار برای مشهدی‌ها در کوارتر دوم خراب شد؛ جایی که گویی رمق در زانوی مشهدی‌ها نبود و در مقابل هم هر پرتاب مهرامی‌ها به سبد آویژه نشست؛ از سه‌امتیازی‌های سعید داورپناه بگیرید تا نفوذ‌های مهدی کامرانی. آویژه این کوارتر را با نتیجه وحشتناک ۲۷‌بر‌۱۲ به حریف واگذار کرد تا دیگر کار از کار بگذرد.

یک داورپناه و کامرانی آماده

تیم بسکتبال مهرام تاکنون رکورد ۱۰۰‌درصد پیروزی در بازی‌های این فصل را برای خود به جا‌ی گذاشته است. شاگردان مصطفی هاشمی دیروز سر‌حال‌تر از حد تصور بودند و ۲ ستاره بلامنازع آن‌ها سعید داورپناه و مهدی کامرانی، در میدان بزرگی می‌کردند. داورپناه با ۱۷‌امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و کامرانی هم ۱۶ امتیاز برای تیمش به دست آورد. داورپناه در ریباند هم با ۷ عملکرد موفق، بهترین بود.

مسئله برایان!

برایان استار، ستاره آمریکایی آویژه، خیلی دیر به تیم مشهد اضافه شد؛ بازیکنی که با‌وجود‌این، رفته‌رفته در ترکیب تیم جا می‌افتد و در بازی دیروز هم با‌وجود اینکه کم به کار گرفته شد، توانست با کسب ۱۳‌امتیاز بعد از مرتضی طاهری که ۱۴‌امتیاز برای آویژه گرفت، یکی از بهترین‌های تیمش باشد. صالح فروتن هم با ۶ ریباند در این بخش بهترین عملکرد را برای تیم مشهد داشت.

دوامتیازه‌های نفرین‌شده

نگاهی به آمار ۲ تیم نشان می‌دهد آویژه و مهرام هم در پرتاب آزاد و هم در سه‌امتیازه‌ها شرایط مشابهی داشتند و درصد موفقیتشان تقریبا یکی بوده است. مهرام ۲۵‌درصد سه‌امتیازه‌هایش به سبد نشست و آویژه ۲۴‌درصد. در پرتاب‌های آزاد تیم مشهد ۵۶ درصد موفق بوده و مهرام ۵۲‌درصد. اما تفاوت اصلی ۲ تیم در پرتاب‌های دوامتیازی بوده که آویژه ۳۶‌درصد و مهرام ۵۷‌درصد موفقیت داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->